duminică, 10 februarie 2013

melcul indragostit

dupa indelungi framintari interioare si exterioare, nu ale mele, ci ale lutului polimeric numit fimo, am facut un melc, melc, codobelc )ce-o fi insemmnind, oare, sau e doar onomatopeic si pentru rima). mai am de lucru la cornite, le-am improvizat, ca n-am mai avut rabdare sa caut ceea ce se potriveste si am pe undeva...pe undeva...
e un obiect decorativ, un bibelou s-ar fi chemat pe vremuri, acum nu's cum ii zice, nu-mi mai bat capul si cu termeni adecvati, ca e deja seara si m-au epuizat framintarile suspomenite. aaa...cred ca ar putea fi magnet pentru frigider, chiar i-ar sta bine, uite ce idee minunata mi-a venit in capul pe care-l credeam gol (momentan).

2 comentarii:

  1. Foarteee scumpi!
    Cred ca pisica a facut ochii mari ,la ei :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah! merci, uite ca nu m-am gindit sa le fac cunostinta :)

    RăspundețiȘtergere