marți, 12 iunie 2012

oranj - colectia LA MARE


Bratara si cercei pe memory wire, cu margelute miiiiiiici si foarte miiiiiiiici. Ce nume dragut, memory wire, eu si vad o gramada de amintiri insirate pe o sirma, nu neaparat circulara, poate fi si free form :)))
Cred ca deja v-ati dat seama ca am o fixa, inca una, ca sa fiu exacta, marea. Pe care nu stiu cind si daca o s-o revad. Mi-e si frica intr-un fel, pentru ca stiu ca locurile de altadata, pline de, da, de MEMORIES, nu mai sint la fel. Mai exista faleza de la Eforie Nord, sau a plecat la vale de tot? Ca plaja era foarte ingustata, acum ceva ani. Mamaia, care nu mi-a placut prea mult niciodata, cum o mai fi? Era perla litoralului! Daca o sa indraznesc sa intreprind o calatorie atit de lunga (pentru mine), tot la o gazda as sta, cu gradina, cu vecini zgomotosi, care vin noptea tirziu de la bar. Dar...unde-s barurile de altadata, unde e VRAJA MARII, de pe plaja din Eforie Nord. Am uitat cum se chema...parca Ruinele romane? Ceva de genul, aveam 16 ani, acolo i-am serbat :)
Eforia, unde am stat in aceeasi camera cu Marlena, in vila 1 Mai, vizavi de complex, Marlena care urma sa fie sotia lui Arsinel :)))
O tempora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu